specialist
specialist


مطالب علمي

meyle jensi yasgroup.ir  بالا برنده های ميل جنسی کدامند؟

 

میل جنسی یک موهبت الهی است که مانند دیگر نعمت ها و غرایز طبیعی، همچون خواب و گرسنگی و تشنگی و ….نیازمند توجه و رعایت بهداشت مربوطه جهت استفاده صحیح و نیز در صورت هر گونه مشکل و بیماری نیاز به درمان دارد.

 

 

ما به شما توصیه میکنیم که همواره در خصوص مشکلات خود با پزشک مشورت نموده و هرگز اقدام به مصرف داروهایی که مورد تائید سازمان FDA و یا استانداردهای وزات بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیست اعتماد نکنید و اگر حتی دارویی برای شما از خارج از ایران ارسال گردید حتما با پزشک خود قبل از مصرف مشورت نمایید .

امروزه بازار عرضه و فروش داروها و مواد خوراکی و همچنین کالاهایی که به بالا رفتن

میل جنسی

 

کمک میکند بسیار داغ میباشد که علی رغم تبلیغات گسترده ای که هر یک از تولید کنندگان این فرآورده ها جهت اعتبار بخشی محصول خود دارند لیکن تا به امروز تاثیر قطعی هیچیک از آنها به تایید مراکز درمانی ذیصلاح نرسیده است در ذیل ما به معرفی چند نمونه افزاینده های میل جنسی می پردازیم که البته به معنی تایید قطعی آنها نیست فقط جهت افزودن اطلاع شما بوده و در صورت تمایل به تهیه و مصرف با پزشک خود مشورت نمایید.

 

آفرودیزیاک

 

به مجموعه مواردی که باعث افزایش میل جنسی میشود اطلاق میگردد که بر گرفته از نام خدای یونانی آفرودیت خدای عشق و شهوت و زیبایی است.

 

 

Ginseng

 

این گیاه که در انواع مختلف آسیایی و امریکایی ..در بازار موجود میباشد گفته شده در تسریع جریان خون و تسهیل در امر گردش خون در ارگان‌های بدن از جمله ارگان های جنسی کمک میکند و ازاین جهت در افزایش میل جنسی میتواند تاثیر گذار باشد.

 

Cubeb از خانواده فلفل سیاه

و یا اصطلاحا فلفل دمدار گیاهی است که بسیار به فلفل سیاه شبیه بوده لیکن زائده ای دم مانند داشته و نزد اعراب استفاده بسیار از آن میشده (به عربی به آن کباب می گویند)به گونه ای که در داستانهای هزار و یک شب از کباب به عنوان داروی افزایش دهنده میل جنسی یاد شده است . بنابر این نام Kababa   از کباب عربی گرفته شده است و استفاده خارجی از آن تا اندازه ای مورد توجه اعراب بوده که نام حب العروس به آن داده بودند

 

Chocolate شکلات

شکلات از میوه درخت کاکائو که در امریکای مرکزی و امریکای جنوبی و مناطق استوایی رشد میکند درست میشود. از اولین باری که کاکائو بوسیله مایا ها مورد استفاده قرار گرفت تا به امروز همواره این اعتقاد وجود داشته که این ماده خاصیت بالابرندگی میل جنسی دارد. شکلات افزایش دهنده سروتونین در بدن است که خود بالارفتن سروتونین باعث احساس آرامش و کاهش استرس و اضطراب میشود. شکلات تیره یا دارک چاکلت سبب ترشح دوپامین شده که این ماده شیمیایی در تحریک منطقه لذت مغز میتواند تاثیر گذار باشد

.

 

عده ای از محققین معتقدند نه فقط افزایش اندروفین است که به دنبال مصرف شکلات ایجاد میکردد بلکه ویژگی خاص شکلات که در دهن با حرارت بدن ذوب شده و حالت کرمی و لطیف داشتن آن است که تجربه لذت بخشی را در بدن تداعی میکند.

 

Oyster صدف

 

صدف از دیر باز تصور میشده که خاصیت آفرودیزیاک دارد و در سوابق تاریخی آمده است که امپراطور یونان ماموران خود را به سواحل انگلیس می فرستاده تا صدف جمع کنند تا صبح خود را با صرف چند صدف شروع کند.

 

امروزه دسته ای از محققین معتقدند که به دلیل داشتن ماده شیمیایی دوپامین ( نروترنزمیتری که به افزایش میل جنسی کمک میکند) و نیز داشتن مقدار قابل توجه زینک از ارزش غذایی خاصی بر خوردار است. کمبود زینک در بدن سلامت جنسی فرد را در خطر انداخته در مردان مشکلات پروستات و در زنان ناباروری و کاهش میل جنسی را میتواند ایجاد کند.

 

 

Damiana

 

گیاهی است که در منطقه امریکای مرکزی و امریکای جنوبی روییده ساکنین این مناطق برگه های آنرا به شکل چای دم کرده به منظور رفع سرفه و همچنین یبوست و افسردگی استفاده میکنند. از جمله موارد دیگر استفاده این گیاه تاثیر آفرودیزیاک آن است که گفته شده در رفع ناتوانی جنسی در مردان و سرد مزاجی در زنان گر گرفتگی در زنان یائسه و درد های قاعدگی و…کارآمد میباشد.

 

 

Yohimbe

 

درختی همیشه سبز که در افریقا و نیجریه و کنگو روییده و در این مناطق برای رفع تب و سرفه و نیز تاثیرات آفرودیزیاک آن استفاده میشود. از جمله موارد شایع استفاده این گیاه رفع ناتوانی جنسی در مردان است . گفته شده این گیاه با باز کردن رگهای خونی دستگاه تناسلی مرد به افزایش جریان خون در این ناحیه کمک کرده فرایند نعوظ بهتر انجام میپذیرد .

 

 

Muira Puama

 

درخت کوچک برزیلی است که سابقه طولانی در افزایش میل جنسی در این منطقه داشته در رفع مشکل ناتوانی جنسی در مرد و نیز افزایش میل جنسی در زن از آن استفاده میشود .

در آخر باز هم یاداروری می نماییم که اگر کاهش میل جنسی دارید به کلینیک های مشاوره مراجعه نموده و فراموش نکنید که گاهی علت آن نیاز به روان درمانی دارد نه دارو ! چرا که شایعترین علت کاهش میل جنسی در هردو جنس علل روحی و روانی است

 

soal yasgroup.ir  سوالاتی که زنان خجالت می‌کشند بپرسند!

 

شاید شما هم بارها پیش پزشک زنان رفته باشید اما آخر سر بدون آنکه سوالاتی که در ذهنتان بود را بپرسید، از مطب بیرون آمده باشید.

 

خانم‌های بسیاری سوالات فراوانی در رابطه با دستگاه تناسلی خود دارند که قصد داریم در اینجا به برخی از آنها بپردازیم.

 

چرا ترشحات واژن گاهی بدبو می‌شود؟

بدبو شدن ترشحات واژن

به دلیل قارچی شدن محیط داخل واژن است.عوامل فراوانی می‌توانند سبب رشد قارچ‌ها در واژن شوند که به عنوان مثال میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

 

۱٫ پوشیدن لباس‌های زیر تنگ یا پلاستیکی که از عبور هوا جلوگیری ‌کند میتواند سبب رشد قارچها در واژن شود.

 

۲٫  استفاده از ژل یا صابون واژینال که سبب به هم ریختن ph محیط شود.

۳٫ مشکلات هورمونی در دوران قاعدگی، بارداری یا یائسگی

 

۴٫  برخی بیماری‌ها نظیر دیابت یا مصرف برخی داروها مثل آنتی‌بیوتیک‌ها.

 

بهترین کار برای پیشگیری از قارچی شدن واژن تعویض مرتب لباس‌های زیر و نوار بهداشتی در دوران سیکل ماهانه است.

 

آیا شستن واژن پس از برقراری رابطه جنسی لازم است؟

 

برای پیشگیری از بروز عفونت‌های ادراری توصیه می‌شود پس از اتمام رابطه جنسی خانم‌ها نیز توالت بروند و از صابون ملایم یا ژل مخصوص شستشو استفاده کنند. شستن داخل واژن بی‌فایده است و توصیه نمی‌شود.

 

چرا برخی خانم‌ها در حین رابطه جنسی درد دارند؟

 

دلیل درد طی رابطه جنسی، یا خشکی واژن است یا عفونت واژن. که در صورت اول مشکل به کمک استفاده از ژل مخصوص حل می‌شود و در مورد دوم باید به متخصص زنان مراجعه کرد.یکی دیگر از دلایل درد که البته بسیار نادر است یک نوع ناراحتی روانی به نام واژینیسم است که در آن فرد از خود، بدن و جنس‌اش ناراحت و ناراضی است.

 

در ۵ تا ۱۰ درصد زنان نیز آندرومتریوز یا مشکلات رحمی دلیل دردهای عمیق است که به هر حال باید برای درمان آن به پزشک زنان مراجعه کرد.

 

 آیا زایمان واژن را خراب می‌کند؟

 

زایمان ممکن است کمی به فرج به دلیل برشی که حین زایمان در اپیزیوتومی داده می‌شود، آسیب برساند. به محض اتمام زایمان، ماهیچه‌ها و بافت‌های رحم و واژن مجددا جمع می‌شوند البته همه چیز به نوع بافت و سن مادر بستگی دارد.

 

آیا امکان دارد به سرطان واژن دچار شویم؟

 

بله.اما این نوع سرطان ( سرطان واژن ) بسیار نادر است در عوض سرطان دهانه رحم بسیار شایع است به همین دلیل توصیه می‌شود برای کاهش احتمال ابتلا تمام خانم‌ها از ۲۰ سالگی و قبل از ۲۳ سالگی واکسن پاپیلوما ویروس انسانی را بزنند و به طور مرتب برای معاینه پیش پزشک زنان بروند.

 

افتادگی رحم یعنی چه؟

 

گاهی اوقات به دلیل مشکلاتی که برای ماهیچه‌ها و رباط‌های پرینه به وجود می‌آید رحم، مثانه و رکتوم دچار افتادگی می‌شوند. تقریبا ۱۵ درصد زنان با این مشکل روبه‌رویند و اکثرا نیز در سن یائسگی به آن دچار می‌شوند. بارداری، زایمان طولانی و سخت، درشتی نوزاد و دوقلوزایی از جمله دلایل افتادگی رحم است اما این ناراحتی گاهی در زنان که وزن نرمال دارند تنها یک بار زاییده‌اند هم دیده می‌شود. در واقع جنس بافت‌ها در این میان بسیار مهم است. در صورتی که خانم مبتلا در حین رابطه جنسی احساس ناراحتی کند یا خود بخواهد، به کمک عمل جراحی می‌توان مشکل را برطرف کرد.

 

مقاربت از راه دهان آیا خطرناک است؟

 

مطالعات انجام شده حاکی از آن است که رابطه جنسی دهانی کاملا بی خطر نیست، هم برای فاعل و هم برای مفعول امکان انتقال STD وجود دارد.

STD = Sexually Transmitted Diseases = بیماریهای جنسی سرایتی

 

 


zafaf yasgroup.ir  شب زفاف و آموزش شب زفاف

 

شب عروسی (شب زفاف) اولین شب شروع زندگی مشترک و یکی از شب های بسیار مبارک است . مبارکی آن از این جهت است که در روایت آمده مؤمن با ازدواج و عروسی کردن نیمی از ایمانش تکمیل می شود.

 

به همین جهت در منابع اسلامی آداب فراوانی برای

شب زفاف

 

ذکر شده است. در شب زفاف دعا مستجاب است و فرشتگان رحمت خدا را برای عروس و داماد نازل می کنند.شب زفاف در خاطره ی تمامی زوج های جوان یک شب خاطره انگیز است. در این شب همسر مرد به خانه ی وی وارد می شود و آن شب (شب زفاف)اولین شب زندگی آن زن و شوهر است.برای زفاف و آمیزش، شب انتخاب شده است و پیشوایان دینی، شب را برای رفتن عروس به خانه داماد، ترجیح داده اند و چون این عمل همواره در شب انجام می شود آن را شب زفاف می نامند.

 

تازه عروس بنا به طبیعت ، از نخستین رابطه جنسی در شب زفاف اکراه و هراس دارد و علت آن معمولا درد جسمانی نیست که اگر همراه با آرامش و خودداری و صبوری مرد باشد خیلی جزئی است. غالبا خود دختر هم نمی داند علت این هراس و اکراه در کجاست ؟ در واقع در شب زفاف تازه عروس دچار نوعی ”‌ شرم ”‌ نیز هست . همه این علت ها را باید در جای دیگری جستجو کرد.در حقیقت چون زن در این مرحله که وارد حیات زناشویی می گردد دگرگونی مهمی در برابر خود می بیند و به زندگی آینده و مسوولیت ها و خطرهای آن می اندیشد و از آن واهمه دارد. همه این واهمه ها ، چه زن از آن آگاه باشد و چه نباشد ، قابل ملاحظه و شایسته توجه است.این وظیفه شوهر است که وجود این هراس فطری زن را دریابد و همواره آن را به یاد داشته باشد.بهترین فرصت برای جلب اطمینان زن همین دوره کوتاه است.

معروف است که شب زفاف را نباید با جبر آغاز کرد ، ما می گوییم در شب زفاف و در کار پاره شدن پرده دوشیزگی نه تنها جبر نباید در کار باشد بلکه این عمل باید دنباله و نتیجه نوازشی صبورانه و معاشقه ای جانانه باشد و شوهر باید عروس را به تدریج متمایل و راغب به عمل نماید نه آن که با شتابکاری و به کار بردن زور،تنها حس شهوت خویش را فرو نشاند. در این صورت تنها جسم زن را تصرف کرده و از تصرف روح او ناتوان مانده است. بنابراین شوهر در شب زفاف باید تمام تمهیدات لازم را به کار گیرد و در نهایت ملایمت و ظرافت عمل کند و بداند که کوچکترین اشتباه در شب زفاف

،

 

چندان او را خسته و دل آزرده می کند که به آسانی التیام پذیر نخواهد بود و گاه تا پایان زندگی زناشویی آثار آن بر جای می ماند.

 

باید بدانیم در شب زفاف که اولین رابطه ی جنسی دختر و پسر است در نتیجه ی آن دختر پرده ی بکارت خود را از دست می دهد که در بیشتر مواقع با درد همراه است.پاره شدن پرده بکارت ، در حقیقت نمود خارجی جریانی بسیار پیچیده است که باید آن را آغاز زنانگی و پایان دوشیزگی شمرد. باید گفت در اولین تجربه ی جنسی دو نوع درد برای دختر ممکن است به وجود آید.این دو نوع درد عبارتند از:

۱٫ درد به علت پارگی پرده بکارت

 

این درد همان طور که در بالا گفته شد به علت ایجاد یک زخم سطحی در داخل واژن است. که این گونه زخم ها معمولاً دردناک تر از سایر زخم ها هستند. برای کنترل درد، بهترین کار ایجاد معاشقه طولانی است. این کار سبب می شود تا دختر به مرحله ی ارگاسم یا نزدیک آن برسد. رسیدن به ارگاسم، آستانه ی درد را بالا می برد و باعث می شود که درد یا خیلی کم شود و یا قابل تحمل گردد.

۲٫ درد به علت دخول

 

این درد دقیقاً به علت کشش دیواره ی واژن است.واژن برای اولین بار می خواهد باز شود. پس درد زیادی را حس می کند.برای کنترل این درد دقیقاً مثل راه حل بالا، باید معاشقه طولانی داشت. تا هم واژن لیزشود و هم آستانه درد افزایش یابد. برای این منظور می شود از ژل مخصوص نیز استفاده نمود.

 

در شب زفاف برای آمیزش بهتر و کم دردترباید به نکات زیر توجه نمود:

۱٫ معاشقه طولانی تا رسیدن به مرحله ی ارگاسم ؛

۲٫ استفاده از ژل مخصوص ؛

۳٫ دختر را باید قبل از نزدیکی از نظر روحی آماده کرد

 

۴٫ در صورت داشتن درد شدید از سوی دختر از ادامه نزدیکی خودداری کنید.

 

 

موارد لزوم مراجعه به پزشک:

 

الف) پارگی پرده بکارت معمولاً دارای خونریزی کم است. البته این قضیه به چثه و سن دختر بستگی دارد. در بعضی از موارد پرده بکارت دختر با نزدیکی پاره نمی شود. در این حالت حتماً باید با جراح زنان مشورت نمود تا وی با روش جراحی پرده را باز نماید.

 

ب) تا سه روز پس از نزدیکی خونریزی بسیار جزئی، طبیعی است و نباید نگران بود. ولی در صورت ادامه پیدا کردن خونریزی حتماً باید به جراح و متخصص زنان و زایمان مراجعه کرد.

 

چرا برخی زنان در اولین ارتباط جنسی و در شب زفاف خونریزی ندارند؟

 

گذشته از فقدان مادرزادی پرده بکارت در بعضی زنان، در صورتی که زن در هنگام رابطه ی جنسی ، آرام و بدون تنش بوده، زمان کافی برای عشق ورزی داشته باشد، با طرف مقابل خود احساس راحتی کند و دهانه ی واژنش به اندازه ی کافی مرطوب باشد، آلت تناسلی مرد به نرمی وارد واژن او می شود . به این ترتیب ممکن است در اولین ارتباط خونریزی نداشته باشد و یا به دلیل نوع خاصی از پرده بکارت اتفاق مشابه این می افتد. اما اگر زن مضطرب باشد یا بترسد و پاهایش را جمع کند دهانه  واژن تنگ خواهد شد و هنگام دخول خونریزی و درد خواهد داشت.

 

از آنجایی که در نظر مردم پرده بکارت پرده ای بسیار سفت و محکم است که تنها با فشار پاره می شود ، برخی مردها در هنگام رابطه ی جنسی فشار زیادی به دهانه ی واژن آورده و موجب پارگی دهانه ی واژن و درد و خونریزی می شوند. در صورتی که، اگر زن هنگام رابطه ی جنسی آمادگی کافی داشته و به دور از احساس اضطراب باشد هیچ نیازی به فشار از جانب مرد نیست.

 

 

نکات قابل توجه در مورد پرده بکارت:

 

رشته های عصبی در پرده کم هستند و به همین دلیل درصورت آرامش جسمی و روانی پارگی آن معمولاً با درد کمی همراه است. عمل دخول و پاره شدن پرده بهتر است در زمانی که بدن آرام است و هیچ اضطراب و خستگی ندارد انجام شود. بنابراین نزدیکی در اولین شب ازدواج و پس از مراسم طولانی عروسی توصیه نمی شود.

 

زنان بهتر است قبل از نزدیکی نه به منظور گرفتن گواهی سلامت پرده بکارت، بلکه به دلیل آگاهی ازنوع پرده به پزشک متخصص زنان مراجعه کرده و توضیحات لازم را درخواست کنند؛ زیرا در موارد نادری که پرده از نوع ضخیم است احتیاج به عمل جراحی دارد. ضمن این که تحریک زن و خروج ترشحات از دهانه ی واژن موجب روان شدن دهانه ی واژن و سهولت ارتباط جنسی می شود.

گاهی پرده بکارت با یکی دو بار نزدیکی کاملاً پاره نمی شود و هر دفعه قسمتی از آن پاره شده و کمی خونریزی می کند و البته بدون پارگی پرده، مایع اسپرم ریخته شده بر روی آن می تواند موجب حاملگی شود، زیرا اسپرماتوزئید موجود در اسپرم می تواند از سوراخ پرده حرکت کرده و به طرف تخمک زن برود و حاملگی ایجاد شود. در این موارد زن با پرده سالم حامله می شود

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






شنبه 14 / 9 / 1391برچسب:,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید گاهی در زندگی دلتان به قدری برای کسی تنگ می شود که می خواهید او را از رویاهایتان بیرون بیاورید و آرزوهای خود در آغوش بگیرید There are moments in life when you miss someone So much that you just want to pick them from Your dreams and hug them for real وقتی در شادی بسته می شود، در دیگری باز می شود ولی معمولاً آنقدر به در بسته شده خیره می مانیم که دری که برایمان باز شده را نمی بینیم When the door of happiness closes, another opens But often times we look so long at the Closed door that we don't see the one which has been opened for us
rzarei18@yahoo.com
نازترین عکسهای ایرانی

 

 

reza zarei

 

3 آذر 1391
2 آذر 1391
1 آذر 1391
3 آبان 1391
1 آبان 1391
4 مهر 1391
2 مهر 1391
6 شهريور 1391
4 شهريور 1391
3 شهريور 1391
2 شهريور 1391
1 شهريور 1391
6 مرداد 1391
2 مرداد 1391
1 مرداد 1391
2 خرداد 1391
5 ارديبهشت 1391
6 اسفند 1390
5 اسفند 1390
3 بهمن 1390
2 بهمن 1390
3 دی 1390
7 مهر 1390
6 مهر 1390
7 شهريور 1390
6 شهريور 1390
5 شهريور 1390
4 شهريور 1390
3 شهريور 1390
1 شهريور 1390
7 تير 1390

 

خوشامدگويي
ازدواج‌ها و طلاق‌های زوج‌های مشهور در سال ۲۰۱۲
مطالب علمي
12 نشانه اینکه برای ازدواج آمادگی ندارید
مهمترین ویژگی برای انتخاب همسر آینده تان
اسرار بوسیدن: چگونه بوسه‌هایی خاطره‌انگیز بسازید
مدلهای فوق العاده شیک و جدید حلقه مردانه ۲۰۱۲
تـفاوت های زنـان و مـردان در خیـلی چیـزها ...
اگر زن یا مرد خیلی زیبا باشند سرانجام ازدواج چه می شود ...؟!
گُل مـــاه تولد شمــا چیست؟
دانستنيهاي جنسي
ژورنـال متنوع لباس پائیـزه 2013 برای خانم های شیک پوش
7 باور غلط مردها درباره زنها
بهترین زمان ازدواج مجدد
جملاتی که خانم ها دوست دارند آنها را بشنوند
خوش لباسترین زنان جهان در سال ۲۰۱۲
ویـژگی های یـک ازدواج سـالم و موفـق
همه چیز در مورد نشان فروهر
نقل قولهاي بزرگان
کلام عشق (زیباترین مقاله در مورد عشق حتما بخوانید و از دست ندهید)
عجایب ازدواج در کشورهای مختلف
نکاتی جالب جهت رابطه جنسی بهتر بانوان با همسر خود
10 اشتباه که برای برگرداندن عشقتان باید سریعاً کنار بگذارید
8 خصیصه آقایان که خانمها مخفیانه دوست دارند
10 مطلبی كه همسر شما عاشق شنیدن آنها است
مجهزترین خوابگاه دانشجویی در دانمارک
طبیـعتی کامـلا مصنـوعی در قلـب آلمـان
چرا مردم سوئیس از خوشبخت ترین مردم دنیا هستند؟!
عکس های زیبا از طبیعت اسپانیا
ایران در چه زمینه هائی مقام اول را در جهان دارد ؟
جدیدترین طرح های لباس عروس
مجله پزشكي
نمایشگاهی دیدنی از كیك های عروسی در كویت
آنچه درباره گروه خونی تان نمی دانستید
ارزشمند ترین کلمات...
22 روش ساده و سریع برای بهتر زندگی کردن
جدیدترین و زیباترین مدل های تاپ زنانه
با چه ماهی ازدواج کنید ؟
انشا یک بچه دبستانی در مورد خارجی ها (اوج خنده)
عوامل موثر بر تقویت جنسی
عجايب هفتگانه
اهورا مزدا
اطلاعات عمومي
مطالب علمي
شکست اولین قدم است
روابط زناشویی - اختلاف تمایلات جنسی
17 راز جالب آقایان که دختران حتما باید بدانند
مدل های جدید و زیبای لباس عروس 2012
سنجش شخصیت شما با چند سوال ساده حتما بخوانید
فوت و فن برنزه كردن

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان specialist و آدرس specialist.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سفره عقد نرگس
كمپ اختصاصي مهناز افشار
عشق و ازدواج
اون يكي جز من داشت
** SaMiRa **
درباره ی یک سری عکـس های وداستاني
عکسدونی
امیردانلود
ღஜღدخترا نهღஜღ
« دانلود همه چي ، مجاني ، مجاني »
عـکس.عشق.عـکس
خوش گذرونی
good girls
دختر تنها
کلبه عشق
عشق یعنی انتظار
EMO دختران و پسران ایمو
پری خوشگله
sweet girls
شاهزاده خانم خجالتی
عشق من وتو
آوای عشق
beauti
love
دلشکسته
دختر بارانی
همیشه بامن بمـــــان می ستایمت
آشپزی و دوستی
شیطون
♠♠♥♥lOvEiNg♥♥♠♠
دانــــــلودســـــتان (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011)
Hamnafas Korei
بی تو بودن کار من نیست
New Moon
Teenagers
جزیره عـکس
بی بهانه عاشقانه
موزيك و موزيك ويديو
***شکلکهای مژی جوووووون***
نسیم بهار...
جاستین بیبری ها
bia2hamechi
آی.ام.ان - I.M.N
ax-love
بهترین ها و جدیدترین های اینترنت
چشمک
عاشق
گیتار-ارگ
وبلاگ بزرگ طنز و خنده
دلنوشته هاي مهسا
عروسک
خواب های طلایی
wellcome
انواع لباس زیر بانوان ضد حساسیت
دوستت دارم
موزیک و موزیک ویدیو
فقط براي تو
ماشین جدید
به او بگوییددوستش دارم
گلاب خاتون
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

سفره عقد نرگس
عشق و ازدواج
www.specialist.webstarts.com
دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تاكستان
جهانی
knowledge
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 126
بازدید کل : 179290
تعداد مطالب : 215
تعداد نظرات : 65
تعداد آنلاین : 1



آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 126
بازدید کل : 179290
تعداد مطالب : 215
تعداد نظرات : 65
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->